پارچ پلاستیکی همزن دار با قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی

برای تهیه انواع نوشیدنی ها و شربت ها از یک پارچ پلاستیکی همزن دار با قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی می توانید، استفاده کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچ پلاستیکی همزن دار با قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی

پارچ پلاستیکی همزن دار

پارچ پلاستیکی همزن دار هنگامی که به یک همزن قوی برای تهیه دوغ، آبمیوه های مخلوط، شربت خاکشیر و تخم شربتی نیاز نباشد، می توانید از پارچ پلاستیکی همزن دار استفاده کنید.

شما با استفاده از این نوع پارچ می توانید، محتویات داخل پارچ را با هم ترکیب نمایید بدون این که مواد مخلوط شده به بیرون پاشیده شوند.

بدون این که نگرانی بابت پاشیدن مایعات به اطراف را داشته باشید این نوع محصول دارای دو درب می باشد.

یکی از درب های این نوع پارچ همزن دستی قدرتمندی دارد و درب دیگر طراحی آن ساده است.

درب همزن دستی آن یک دسته چرخشی دارد که به وسیله آن می توانید مایعات را به هم بزنید.

هنگامی که می خواهید داخل پارچه شربت خاکشیر و غیره درست کنید. درون پارچ این مواد ته نشین می شوند.

برای جلوگیری از ته نشین شدن این مواد باید از پارچ همزن استفاده شود تا به کمک همزن بتوان این مواد را ترکیب کرد و تا از ته نشین شدن آن ها جلوگیری شود.

این نوع پارچ درب ویژه ای دارد که یک دسته چرخشی در بالای آن وجود دارد و یک میله همزن در قسمت پایین آن می باشد برای این که به راحتی مواد درون پارچ با هم ترکیب شوند.

باید میله قسمت پایین آن بچرخد معمولا در اندازه 5*24 و 5*18 سانتی متر وجود دارد از جنس پلاستیک مقاوم این نوع محصول ساخته شده است این مدل پارچ نسبت به مدل های ساده عملکرد آن متفاوت می باشد.

تیغه مخلوط کنی که در زیر این مدل پارچ قرار دارد به سادگی به وسیله نازل گردان که روی آن تعبیه شده، می چرخد با استفاده از این وسیله می توانید بدون نیاز به همزن های دستی و قاشق به سادگی محتویات درون پارچ را به هم بزنید.

همان طور که قبلا اشاره کرده ایم این مدل پارچ دارای دو درب می باشد یک درب آن همزن دارد ولی درب دیگر در برابر آلودگی های محیطی مانند گرد و غبار از محتویات درون آن حفاظت می کند به طوری که لبه های ریز پارچ را کاملا می پوشاند.

دریچه ای کوچک روی این درب وجود دارد تا بتوانید به وسیله آن به راحتی محتویاتی که نیاز است را داخل پارچ بریزید و آن ها را خوب ترکیب نمایید برای تهیه شربت، دوغ و غیره می توانید از این وسیله استفاده کنید.

به طور کلی پارچ همزن محصولی کاربردی است که نسبت به دیگر مدل های این نوع کالا متفاوت است که شامل دو درب و یک پارچ می شود، جنس پلاستیکی مقاوم و مستحکمی دارد، لذا شست و شوی آن به راحتی و آسانی انجام می شود.

در ابعاد 24.5 سانتی متر، 21.5 سانتی متر و 11.5 سانتی متر تولید خواهد شد در رنگ های مختلف سبز، صورتی، کرم، سفید و آبی وجود دارد برای انواع نوشیدنی ها، دوغ، انواع شربت ها و غیره استفاده خواهد شد.

این نوع محصول چون با نوشیدنی ها تماس مستقیم دارد از بهترین مواد پلاستیکی درجه یک و نو ساخته شده است، لذا هیچ گونه خطری برای سلامتی ایجاد نمی کند و نمی تواند به بدن آسیبی برساند.

از ته نشین شدن موادی که در تهیه انواع نوشیدنی ها، مانند تخم شربتی استفاده می شود، جلوگیری می کند شما می توانید هنگامی که نوشیدنی داخل پارچ ته نشین شد و می خواهید آن را میل کنید.

باید با همزنی که پارچ دارد، شروع به مخلوط کردن محتویات داخل پارچ نمایید استفاده از این محصول کار شما را راحت می کند چون دیگر نیازی به همزن دستی جداگانه یا قاشق برای ترکیب محتویات داخل پارچ ندارید.

از کیفیت و استحکام خوبی برخوردار است و همزن مقاومی دارد به طوری که هنگام شسته شدن به هیچ عنوان آسیب نمی بیند این محصول پلاستیکی را می توانید۔

به راحتی با ماشین لباسشویی بشویید و با دست هم به راحتی شسته و تمیز خواهد شد هنگامی که دوغ داخل پارچ ته نشین می شود در هنگام نوشیدن آن می توانید به وسیله همزنی که دارد دوغ را به راحتی با هم ترکیب نمایید، سپس آن را میل کنید.

تمام استاندارد های بهداشتی در تولید آن رعایت شده به همین دلیل برای سلامتی هیچ گونه ضرری ندارد و شما می توانید به راحتی انواع نوشیدنی ها را داخل آن درست کنید و میل نمایید.

درب های این مدل پارچ به راحتی باز و بسته می شوند شما می توانید هر نوشیدنی را که می خواهید درون این مدل پارچ تهیه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

علاوه بر منازل این محصول در رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها و غیره استفاده می شود تا مشتریان بتوانند به راحتی نوشیدنی داخل آن را ترکیب و میل کنند و از ته نشین شدن مواد داخل نوشیدنی جلوگیری شود.

برخی نوشیدنی ها همانند دوغ و تخم شربتی باید در هنگام نوشیدن محتویات آن به هم زده شود، چون اگر محتویات داخل آن مخلوط نشوند.

مصرف این نوشیدنی ها هیچ طعم و مزه ای ندارد و این به علت ته نشین شدن آن ها می باشد و همین دلیل ضروری برای خرید پارچ همزن است.

همزن آن را می توانید در هنگام شستن خارج کنید و به راحتی داخل پارچ و همزن را بشویید که این می تواند از نظر بهداشتی و سلامت بسیار مهم و ضروری باشد.

این محصول پلاستیکی از کیفیت بالایی برخوردار بوده، زیرا از بهترین مواد اولیه پلاستیکی و نو ساخته شده است، کارایی آسان و راحتی دارد.

قابلیت بازیافت بودن یکی از مزیت های این نوع محصول پلاستیکی می باشد، که این می تواند برای حفظ محیط زیست بسیار مهم باشد و از تخریب محیط زیست جلوگیری خواهد کرد.

رنگ ها و اندازه های مختلف این محصول پلاستیکی را می توانید در فروشگاه های اینترنتی به راحتی انتخاب کنید و خرید خود را با حق انتخاب بیشتری انجام دهید.

چون متنوع ترین رنگ های پارچ همزن دار پلاستیکی در سایت های فروش وجود دارد تا محدودیتی برای مشتریان وجود نداشته باشد.

علاوه بر این، با خرید اینترنتی می توانید از کیفیت محصول اطمینال کاملی داشته باشید، چون عرضه کنندگان اینترنتی همیشه باکیفیت ترین محصول را در اختیار مشتریان می گذارند تا بتوانند اعتماد مشتریان را افزایش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.