قیمت کیسه پلاستیکی زیپ دار کیلویی و بسته بندی در ابعاد مختلف

کیسه پلاستیکی زیپ دار یا کیسه کشویی یک کیسه ذخیره سازی ارزان قیمت، معمولا شفاف، انعطاف پذیر و مستطیلی است که از پلی اتیلن یا برخی پلاستیک های مشابه ساخته شده است. جهت اطلاع از قیمت کیسه پلاستیکی زیپ دار کیلویی و بسته بندی در ابعاد مختلف با مرکز فروش ما تماس حاصل نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کیسه پلاستیکی زیپ دار

کیسه پلاستیکی زیپ دار ساخته شده از پلاستیک بسیار محکم پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) با ضخامت 3.15 میل (80 میکرون) که نرم و انعطاف پذیر است. به ویژه برای بسته بندی محصولات برای حمل و نقل طراحی شده است. بسته شدن زیپ لغزنده – بسته شدن زیپ کشویی سنگین امکان باز کردن و استفاده مجدد را آسان می کند و در عین حال مهر و موم بادوام و ایمن را حفظ می کند. بسیاری از آنها برای حاوی محصولات غذایی مانند ساندویچ و غذاهای منجمد استفاده می شوند. اقلام کوچک تکی و چندگانه برای فروش اغلب در کیسه های زیپ دار کوچک برای راحتی و دید بسته بندی می شوند. انواع مختلفی از بسته‌ها برای کیسه‌های پلاستیکی وجود دارد که برخی از آن‌ها حتی دارای دو زیپ بسته می‌شوند. انواع دیگر کیسه ها گاهی اوقات به عنوان “کیسه های زیپی” توصیف می شوند، برای مثال، کیسه های پارچه ای لوازم بهداشتی با بسته شدن زیپ معمولی. کیسه پلاستیکی زیپ دار، مانند کیسه های پلی پروپیلن، نوعی کیسه هستند که به طور گسترده برای بسته بندی یا نگهداری محصولات مختلف استفاده می شود، اما تفاوت هایی با یکدیگر دارند که در طول این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. می توانید آنها را در فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید.

کیسه های پلی اتیلن کیسه هایی هستند که از پلی اتیلن به دست می آیند که به لطف پلیمریزاسیون اتیلن که از مشتقات نفتی است به دست می آید. اتیلن یک ترکیب شیمیایی آلی، یک هیدروکربن (پیوندهای هیدروژن و کربن) است که توسط 2 اتم کربن و 4 اتم هیدروژن (C2 H4) یا CH2=CH2 تشکیل شده است. با قرار دادن اتیلن در یک فرآیند پلیمریزاسیون (واکنش شیمیایی که در آن معرف‌ها، مونومرها (ترکیبات با وزن مولکولی کم)، پیوندهای شیمیایی با یکدیگر تشکیل می‌دهند تا مولکولی با وزن مولکولی بالا ایجاد شود. با توجه به ترکیب شیمیایی آن می توانیم پلی اتیلن، چگالی بالا یا کم را پیدا کنیم. این تفاوت عمدتاً در انشعاب در زنجیره آنها و وزن مولکولی آنها نهفته است. یعنی هر چه تعداد انشعابات بیشتر باشد، کریستالی آن کمتر است و هر چه وزن مولکولی بیشتر باشد، بلورینگی کمتر است. همچنین بر خواص مکانیکی آن تأثیر می گذارد، هر چه چگالی بیشتر باشد، عملکرد بهتری دارد. مشخصه اولی ترموپلاستیک بودن است و اساساً برای ایجاد ظروف پلاستیکی یکبار مصرف استفاده می شود. بنابراین، با استفاده از کیسه های پلی اتیلن با چگالی بالا، می توانیم ویژگی های زیر را برجسته کنیم:

  • جامد و بی رنگ است.
  • همچنین سبکی فوق العاده ای دارد.
  • استحکام زیادی دارد.
  • انعطاف پذیر است.
  • آنها می توانند تا 120 درجه سانتیگراد را تحمل کنند.
  • آنها استفاده متنوع تری نسبت به چگالی کم دارند.
  • چگالی کیسه های پلی اتیلن کم چگالی (LDPE یا PE-LD) را می توان گفت از 0.910 تا 0.925 gr/cm3 متغیر است و عمدتاً آمورف است.

در هنگام سوال که مناسب ترین نوع کیسه برای استفاده ما، پلی اتیلن یا پلی پروپیلن است، باید تفاوت بین آنها را دانست. کیسه های پلی اتیلن نسبت به کیسه های پلی پروپیلن در برابر شکستگی و دما مقاوم تر هستند، باز شدن آنها هزینه بیشتری دارد و تا حدودی شفافیت کمتری دارند، همچنین انعطاف پذیرتر هستند اما نور کمتری دارند. کیسه های پلی اتیلن نیز می توانند کشیده شوند. تمام این تفاوت ها را می توان با درک منشأ ترکیب آن همانطور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم درک کرد. ما می توانیم تأیید کنیم که کیسه زیپی با چگالی بالا دارای خواص مکانیکی بهتری (مقاومت، سختی …) نسبت به پلی اتیلن کم چگالی است، به همین دلیل است که از آن برای تولید اسباب بازی ها، بطری ها، ظروف و عناصر سفت تر استفاده می شود. پلی اتیلن کم چگالی عمدتاً برای بسته بندی مواد غذایی و محصولات مختلف مانند کابل ها، قطعات الکترونیکی، برخی لوازم التحریر استفاده می شود… برای پلی اتیلن با چگالی بالا و کم چگالی بی نهایت کاربرد پیدا می کنیم، اما با توجه به کیسه ها، اصلی ترین آنها بسته بندی محصول است. این کیسه ها از پلی اتیلن کم چگالی ساخته شده اند، شفافیت و انعطاف پذیری بالایی دارند. این کیسه های پلی اتیلن برای محتوی اقلام جامد یا پودری مناسب هستند. آنها همچنین برای حاوی مواد غذایی مناسب هستند. توصیه می شود در جای خشک و در دمای بین 10 تا 30 درجه سانتی گراد در بسته بندی اصلی خود بدون قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

کیسه های زیپی قابل آب بندی مجدد یک نوع کیسه پلاستیکی محبوب است. این نوع کیسه ها دارای خود آب بندی عملی هستند که از درزگیری هر بار جلوگیری می کند. آنها 100٪ شفاف، انعطاف پذیر و مناسب برای استفاده در مواد غذایی هستند. برای نگهداری و بسته بندی مواد جامد یا پودر از جمله مواد غذایی استفاده می شود. آنها را می توان منجمد کرد. بسته شدن کشویی یا زیپ بند دارای زیپ قرمز بسیار کاربردی برای باز و بسته شدن است. مناسب برای بسته بندی مواد غذایی و اقلام جامد. می توان از آن به عنوان کیف مسافرتی برای بازرسی آسان در فرودگاه ها استفاده کرد… شرکت های زیادی وجود دارند که کیسه های پلی اتیلن را سفارشی می کنند و لوگو یا شعار برند روی خود کیسه قرار دارد. تمامی این کیسه های پلاستیکی با قرار دادن در ظرف مناسب 100% قابل بازیافت هستند. کاربر نهایی مسئول مدیریت صحیح زباله های تولید شده است. کیسه های پلی اتیلن و همچنین کیسه های پلی پروپیلن دارای طیف گسترده ای از اندازه های تجاری هستند، اما همیشه مناسب ترین راه حل برای بسته بندی نیستند. برای مواردی که محصولات یا اجناس بسته بندی در اندازه ها و فرمت های مختلف هستند، معمولاً از قرقره های پلی اتیلن استفاده می شود که عمدتاً از قرقره های لوله پلی اتیلن تهیه می شود تا بتوان محصولات مذکور را با آب بندی و بسته بندی بعدی معرفی کرد. البته این به نوع محصولی که قصد بسته بندی آن را داریم نیز بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.