قیمت قوطی پلاستیکی ادویه 90 گرمی در بسته های 10 عددی

این مجموعه خرید قوطی پلاستیکی ادویه را در بسته بندی های ده عددی عرضه می کند تا مصرف کنندگان خریدی مقرون به صرفه داشته باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت قوطی پلاستیکی ادویه 90 گرمی در بسته های 10 عددی

قیمت قوطی پلاستیکی ادویه

قیمت قوطی پلاستیکی ادویه قوطی پلاستیکی ادویه یکی از پر کاربردترین و پر مصرف ترین ظروف ادویه در آشپزخانه است. دلیل استقبال مصرف کنندگان از ظروف پلاستیکی برای ادویه شفاف بودن آن ها است. در زمان استفاده از ادویه نیازی نیست درب ظرف را باز کنید یا ادویه را بو کنید. خرید قوطی ادویه در بسته بندی ده عددی به مصرف کنندگان توصیه می شود چرا که شما به راحتی می توانید از ظروف یک شکل استفاده کنید. در گذشته ظروف ادویه با جنس های آهنی و چوبی تولید می شدند. امروزه ظروف ادویه موجود در بازار مصرف در جنس های شیشه ای و پلاستیکی هستند. ظروف پلاستیکی به دلیل سبک بودن وزن و قیمت مناسب مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته اند و از پر فروش ترین انواع ظروف پلاستیکی آشپزخانه به شمار می روند. قوطی پلاستیکی ادویه در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه می شوند تا پاسخگوی نیاز همه مصرف کنندگان باشد و آن ها بتوانند ظروف مناسب با سلیقه خود تهیه کنند. از سوی دیگر این ظروف با قطر دهانه های مختلف تولید می شوند. از قوطی ادویه با دهانه بزرگ اغلب برای رستوران ها و مراکز تهیه غذا استفاده می شود. علاوه بر ظاهر و شکل متفاوت ظروف ادویه، درب های ظروف ادویه نیز متفاوت است. از انواع درب قوطی ادویه به موارد زیر می توان اشاره کرد: درب چرخشی فشاری درب چرخشی پیچی درب فیلیپ تاپ (تاشو) با سوراخ ریز پاش درب فیلیپ تاپ (تاشو) با سوراخ درشت پاش

قیمت قوطی پلاستیکی ادویه به عوامل زیر بستگی دارد:

  • جنس قوطی ادویه که پیشنهاد ما به شما خرید قوطی پلاستیکی است چرا که این ظروف شفاف هستند، سبک هستند، ضد آب بوده و در برابر ضربه مقاومت خوبی دارند و به راحتی شکسته نمی شوند.
  • تعداد قوطی ها. ما به شما پیشنهاد می دهیم از بسته بندی های ده عددی استفاده کنید تا ظروف ست داشته باشیم. اگر تعداد ادویه زیادی در منزل دارید بهتر از چند سری از این محصول خریداری کنید.
  • ظرفیت قوطی ها. به شما توصیه می کنیم تا ظروف نود گرمی خریداری کنید تا همیشه ادویه تازه داشته باشید.
  • رنگ و طرح قوطی ادویه. از مجموعه ای قوطی ادویه را خریداری کنید که محصولاتی با طرح و رنگ متنوع داشته باشند و شما بتوانید براساس سلیقه خود خرید کنید که از خرید خود پشیمان نشوید.

محصولات این مجموعه تنوع زیادی دارند و با قیمت مناسب عرضه می شوند. حذف واسطه ها باعث شده تا محصولات با سود کمتر و به قیمت کارخانه به دست مصرف کنندگان برسد و تجربه خرید خوبی داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.