فروش کاسه پلاستیکی خالدار نشکن بدون درب در رنگ های مختلف

فروش کاسه پلاستیکی خالدار نشکن بدون درب در رنگ های مختلف محصولی پر استفاده و پرکاربرد برای زنان خانه دار است که رنگ و ظاهری جذاب دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کاسه پلاستیکی خالدار نشکن بدون درب در رنگ های مختلف

کاسه پلاستیکی خالدار

کاسه پلاستیکی خالدار کاسه جزو ظروف بسیار پرکاربرد در آشپزخانه ما ایرانی‌هاست که برای صرف انواع آش و سوپ از آنها استفاده می‌کنیم. کاسه خالدار از جنس پلاستیک بسیار مرغوب ساخته شده و فاقد مواد شیمیایی است و کیفیت بالایی دارند که امکان صرف انواع غذاها در آن وجود دارد و کاربردهای مختلفی به ویژه برای وقتی که احتمال آسیب به ظروف شکستنی در حین جابجایی وجود دارد این نوع کاسه ها گزینه ی بسیار مناسبی هستند.

می‌توان از این گونه کاسه ها برای گردش های خارج از خانه و مسافرت‌ها استفاده کنید و نگرانی‌ای بابت آسیب وارده و یا شکستن انها نداشته باشید.این کاسه ها دارای عمق متفاوتی هستند و مناسب برای شستن میوه و سبزیجات، خیس کردن برنج، سرو آش و سوپ … طراحی و تولید شده است . متناسب با نوع نیاز خود میتوانیم سایز محصول را انتخاب کنیم.

سایز این لگن‌ها به شکلی طراحی شده که بعد از هربار استفاده می‌توانیم آنها را در داخل یکدیگر قرار دهیم و با اشغال کمترین فضای ممکن در کابینت، کمد و … نگهداری کنیم.

این کاسه ها دو جداره و نشکن هستند و دارای رنگبندی مختلفی می باشند. این کاسه ها در دو مدل دسته دار و بدون دسته در بازار موجود هستند. این کاسه ها علاوه بر زیبایی که دارند عمر بالا و درصد مراقبت کمتری و طلب میکنند.در تهیه و تولید این کاسه ها از مواد عالی و پلیمری استفاده میشود و هیچ شباهتی به پلاستیک هایی که در گذشته تولید میشد را ندارد.

سبکی و دوام آن ها باعث شده که طرفدار زیادی داشته باشند و در سایزهای بزرگ و کوچک موجود هستند که خانم های خانه دار از سایز بزرگ این کاسه ها در کارهای مختلف استفاده می کنند . برای تولید کاسه پلاستیکی کوچک از طرحهای متنوع و به روز استفاده می شود تا نظر خریداران این محصول را به خود جلب کند . این کاسه ها با خال های سفید تزئین شده اند. این کاسه ها در ماشین طرفشویی قابل شستشو هستند .

امروزه کاسه های پلاستیکی جزء اساسي ترین و پراهميت ترین و پر مصرف ترین محصولات تولیدی برای آشپزخانه ها هستند. محصولاتی زیبا و کاربردی مانند کاسه های بزرگ پلاستیکی در ضیافت‌ها زینت بخش سفره‌ی ما هستند که وقتی از آنها استفاده می کنیم حیفمان می‌آید که در کابینت پنهانشان کنیم . همچنین با توجه به ظاهر زیبا، جذاب و رنگ‌های شادی که در تولید آنها استفاده شده می‌توان آن را با توجه به سلیقه افراد در رنگبندی متنوع تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.