صادرات ظروف پلاستیکی جای حبوبات به کشورهای همجوار

صادرات ظروف پلاستیکی جای حبوبات یکی از تجارت های پررونق است برای صادرات هرمحصولی ابتدا باید شناخت دقیق از فرهنگ و جمعیت و مولفه های اجتماعی آن کشور داشته باشیم . فعالان اقتصادی مناطق بندری و جنوبی ایران مانند خوزستان ، بوشهر ، بندر عباس داد و ستد زیادی با کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کویت ، قطر ، عمان و عراق دارند برای نگهداری حبوبات نیاز به ظرفی استاندارد و مناسب است تا از نفوذ هرگونه آلودگی و حشره های مختلف به داخل آن جلوگیری شود و علاوه براین ویژگی های دیگری از جمله زیبایی ، مقاومت ، رنگ بندی زیبا ، مواد اولیه مرغوب بکار رفته درتولید آن اشتیاق بازار های جهانی را برای خرید این محصول روز افزون کرده است . این ظروف سبک و با کیفیت جای ظروف ضخیم و سنگین قدیمی را گرفته اند.

صادرات ظروف پلاستیکی جای حبوبات به کشورهای همجوار

توصیه هایی برای انتخاب مناسب ترین ظروف پلاستیکی

توصیه هایی برای انتخاب مناسب ترین ظروف پلاستیکی باتوجه به اینکه در این ظروف مواد خوراکی نگهداری می شود باید دارای یک عده ویژگی ها واستانداردهایی باشد و رعایت این اصول در تولید آنها امری کاملا ضروری است از جمله موارد زیر :

  • باید از پلاستیک مرغوب و درب محکم ساخته شود تا از ورود هوا به داخل ظرف جلوگیری کند .
  • تاحد امکان دارای جنس محکم ولی سبک باشد تا حمل آن به سهولت صورت گیرد .
  • نباید از مواد ضایعات در تولید آنها بکار برده شود .
  • باید قابل شستشو باشند .
  • در سایز های مختلف طراحی شود تاامکان نگهداری در یخچال ، قفسه و کابینت را داشته باشد .
  • معمولا تعدادی از این ظرف ها روی کابینت و جلوی چشم هستند پس باید دارای طراحی یک دست وزیبا باشند .
  • بتوانند حداکثر نظم رادر چیدمان و پارتیشن کابینت های آشپزخانه ایجاد کنند .
  • ظرفیت و حجم ظرف برروی آن به صورت مدرج نشان داده شود .
  • قابلیت استفاده در ماکروویو و فریزر راداشته باشد .
  • دارای جنس شفاف و بدون لک باشد .
  • درب ظرف به راحتی باز و بسته شود .

برآورد میزان سود حاصل از صادرات ظروف پلاستیکی

برآورد میزان سود حاصل از صادرات ظروف پلاستیکی با توجه به تنوع بسیار گسترده در این زمینه و برآورده کردن نیاز و سلیقه مصرف کننده دامنه تولید و صادرات این محصول همیشه در حال گسترش است درکنار صادرات مواد غذایی مختلف ظروف پلاستیکی سبک و مقاوم در حمل و جابه جایی انواع مواد غذایی کمک بسیاری می کند قیمت ارزان و فله این ظروف با استقبال زیادی در کشورهای مختلف روبرو می شود انواع ظرف های درب دار یخچالی ، ظرف غذای کودک ، ظروف دارو و مواد شیمیایی و ظرف پلاستیکی درب دار حبوبات انواع گوناگونی از این نوع ظروف است یک نمونه از صادرات بارز این محصول به کشور عراق است عراق بیشترین مرز خاکی با ایران را دارد.

همچنین دارای جمعیتی رو به رشد و اقوام و مذهب و فرهنگ های مختلف از کرد و اعراب شیعه و سنی است نمایندگی های فروش و صادرات این محصول امکان طراحی و چاپ لوگو شرکت های مختلف را فراهم کرده اند شرکت های مختلف در سراسر جهان می توانند ظرف دلخواه خود با طراحی مورد علاقه خودشان سفارش دهند تا از مرزهای زمینی و هوایی در اسرع وقت برای آنها صادر شود سالانه مواد غذایی زیادی از ایران به کشورهای مختلف ارسال می شود این شرکت ها برای صدور محصول خود نیاز به ظرفی سبک و مقاوم دارند چه ظرفی بهتر از ظرف پلاستیکی درب دار که می تواند در هر سایزی تولید شود این یعنی یک رابطه تعاون و همیاری مداوم بین شرکت های مواد غذایی و شرکت های تولید ظروف پلاستیکی درب دار .

کشورهای مقصد جهت صادرات ظروف پلاستیکی

کشورهای مقصد جهت صادرات ظروف پلاستیکی بازار تولید و فروش ظروف پلاستیکی همیشه پررونق است نیاز روز افزون به این ظرف بیش از پیش احساس می شود ایران یکی از کشورهای صادر کننده انواع ظروف پلاستیکی به کشورهای عراق ، ترکیه ، افغانستان ، آذربایجان و سایر کشورهای هم جوار است و در بازارهای جهانی حرف های زیادی برای گفتن دارد روزانه تعداد بالای از این ظروف به صورت فله ای و با قیمت عمده روانه بازارهای جهانی می شود. می‌توان به درآمدزایی ارزی در این زمینه امید بسیار داشت ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده و صادر کننده عسل می باشد و سالانه مقادیر زیادی از این محصول در ظروف پلاستیکی و نشکن دربازارهای جهانی به فروش می رسد.

ایران همچنین یکی از بزرگترین صادرکننده های خرما در سطح جهانی است انواع خرما در بسته بندی های پلاستیکی درب دار به کشورهای مختلف صادر می شود صادرات پسته ایرانی و انواع خشکبار نیز به همین روال صورت می گیرد و علاوه بر درآمدزایی حاصل از صادرات مواد غذایی ، سود زیادی را نصیب تولید کنندگان ظروف پلاستیکی می کند صادرات و حمل و جابه جایی محصولات مختلف در ظرف های پلاستیکی مزیت های بسیاری نسبت به ظرف های شیشه ای و سنگین دارد که هر لحظه امکان شکستن و هدر رفت محصول در جابه جایی طی مسافت های طولانی را دارد در مسافرت خریداری ظرف های پلاستیکی درب دار بهترین گزینه برای داشتن سفری راحت و بی دردسر است . ظرف های کوچک با ظرفیت تنها چند سی سی بهترین گزینه برای صدور انواع روغن های گیاهی و درمانی به سراسر جهان است

تولید ظروف پلاستیکی جای حبوبات در مدل های مختلف

تولید ظروف پلاستیکی جای حبوبات در مدل های مختلف ظروف پلاستیکی در سایز ها و طرح های مختلف تولید می شود و بسته به نیاز مصرف کننده و اینکه چه نوع ماده غذایی در آن نگهداری شود نام گذاری می شود بعضی دیگر بسته به ظرفیت و وزنی که می‌تواند از مواد غذایی پر شود نام گذاری می شود به طور مثال ظرف یک کیلویی ، دو کیلویی و… بعضی از مواد غذایی نباید درمعرض نور خورشید قرار گیرد پس باید دارای جلدی تیره رنگ باشد و برخی مواد اگر در معرض هوا قرار گیرد به سرعت فاسد می شود پس باید درب ظرف دارای واشر مخصوص باشد و از ورود هوا به ظرف تاحد امکان جلوگیری کند . در سایز های مختلف برای قرارگیری داخل قفسه ها ، کابینت و یخچال باشد.

از هر نمونه هر سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ تولید شود . در تولید این محصول باید از موادی استفاده شود که ظرف تحمل سرما و حرارت بالا را داشته باشد دچار شوک و ترک زدگی نشود سبک ودر عین حال نشکن باشد بعضی از این دست ظروف دارای رنگی تیره بوده و فقط در قسمت جلویی ظرف دریچه ای به رنگ روشن است تامشخص شود داخل ظرف از چه مواد غذایی پر شده است و نیاز به باز کردن مکرر و بیهوده ظرف نباشد . ظروف پلاستیکی که قابلیت استفاده در ماکروویو رادارند و ظروف درب دار مسافرتی از انواع دیگر این ظروف هستند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.