صادرات سطل پلاستیکی شفاف به کشورهای مجاور

سطل پلاستیکی در انواع و مدل های متنوع طراحی و تولید می شود که با توجه به کیفیت بالا در نگهداری انواع‌ مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، ‌همچنین از فروش بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور برخوردار می باشد. امروزه به دلیل تقاضای زیاد از کشورهای دیگر برای این محصول، صادرات سطل پلاستیکی شفاف توسط شرکت های صادر کننده معتبر و با کیفیتی عالی و بسته بندی مناسب انجام می شود.

صادرات سطل پلاستیکی شفاف به کشورهای مجاور

چالش ها و مشکلات صادرات سطل پلاستیکی

چالش ها و مشکلات صادرات سطل پلاستیکی کشور ما در زمینه تولید و ساخت انواع‌ ظروف پلاستیکی از جمله سطل، بسیار پیشرفت داشته است که به دلیل کیفیت بالای این محصول و کاربرد گسترده آن، بسیاری از کشورهای همسایه خواهان خرید آن می باشند.

بیشتر بخوانید: کاسه درب دار یکبار مصرف گیاهی

در سال های اخیر با وجود تحریم ها و بالا رفتن نرخ ارز، صادرات این محصول با مشکل مواجه شده است، چرا که این نوسانات، نقش موثری بر افزایش هزینه های تولید و بسته بندی این سطل داشته است و به همین دلیل شرکت های تولیدی و صادراتی با هزینه بالاتری این محصول را تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند.

با رفع و برطرف شدن این مشکلات و کاهش نرخ ارز می توان مانند سابق به افزایش‌ و رونق کسب و کار و صادرات بیشتر این محصول اقدام کرد. صادرات انواع سطل پلاستیکی بزرگ و کوچک در مدل های متنوع می تواند به افزایش اشتغال زایی کمک کند و این امر باعث کاهش نرخ بیکاری در کشورمان می شود. همچنین از این طریق ارز مورد نیاز کشور تامین می شود و به بهتر شدن مراودات تجاری ایران با کشور های مقصد کمک زیادی می کند.

بزرگترین کارخانه تولید سطل پلاستیکی شفاف در تهران

بزرگترین کارخانه تولید سطل پلاستیکی شفاف در تهران

بیشتر بخوانید: سبد پلاستیکی میوه یزد

یکی از بزرگترین کارخانه های تولید سطل پلاستیکی شفاف در تهران قرار دارد که هر ساله تعداد قابل توجهی از این محصول کاربردی را با بهترین کیفیت تولید می کند. در ساخت این سطل از مواد پلی اتیلنی درجه یک استفاده می شود که این امر در کیفیت‌ بالای آن بسیار موثر است همچنین از دستگاه های پیشرفته تزریق پلاستیک در طراحی و تولید این سطل استفاده شده و آن را در ابعاد متنوع برای کاربرد های مختلف تولید و راهی بازار فروش می کند که به دلیل کیفیت درجه یک و کاربرد های فراوان، مورد استقبال افراد زیادی واقع شده است.

امروزه انواع‌ سطل پلاستیکی در دار، بازار فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است و اغلب مشتریان در صنایع غذایی از خریداران عمده این سطل می باشند که آن را به صورت بی واسطه و با کمترین هزینه از تولیدی ها و یا فروشگاه های بزرگ اینترنتی در سطح کشور خریداری می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.