سینی پلاستیکی طرح دار تولید شده با به روز ترین دستگاه ها

سینی پلاستیکی طرح دار تولید شده با به روز ترین دستگاه ها و مجموعه مجرب و با تجربه و بهترین کیفیت در داخل تولید می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سینی پلاستیکی طرح دار تولید شده با به روز ترین دستگاه ها

سینی پلاستیکی طرح دار

سینی پلاستیکی طرح دار از زمانهای خیلی دور و در، زمان پادشاهان برای پذیرایی از اشراف زادگان و درباریان از سینی برای حمل نوشیدنی ها استفاده می شد هر چند جنس آن سینی ها معمولا چوبی و یا طلا و یا نقره بود.

سینی پلاستیک شاید به نظر خیلی ساده باشد و یک وسیله دم دستی باشد که در هر آشپزخانه ای پیدا شود ولی اینطور نیست مراحل طولانی باید طی شود تا سینی به بازار و به دست مشتری برسد.

سینی پلاستیک همانگونه که از نامش پیدا است جنس و مواد اولیه بکار رفته در آن پلاستیک است، برای اینکه یک محصول ایده آل و با کیفیت داشته باشیم باید توجه کنیم که از مواد اولیه با کیفیت استفاده کنیم تا محصول تولید شده دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد.

سینی پلاستیکی طرحدار از محصولاتی پرکاربرد و محبوب و پرطرفدار در بین وسایل، مصارف آشپزخانه به‌ عنوان ظرف و یا وسیله ی پذیرایی برای سرو انواع نوشیدنی و قهوه و چای و شیرینی و حتی میوه استفاده می شود.

حالا دلیل پر کاربرد بودن سینی را برایتان توضیح می دهیم به جزء آشپزخانه منازل در تمام رستوران ها، همه فست فودها و همه کافی شاپ ها بیشتر حمل و نقل و جابجایی مواد خوراکی و ظروف پر و خالی بر دوش سینی است به همین دلیل گفتیم که سینی کاربرد فراوانی دارد.

تعداد سینی های پلاستیکی که در فست فود ها و رستورانها است خیلی زیاد است به دلیل اینکه مهمان ها و مشتریان زیادی رفت و آمد می کنند پس واضح است که در این چنین مکانهای شلوغی امکان استفاده از سینی شیشه ای و حتی ملامین و دیگر اجناس کار خیلی دشواری است چون با هر برخورد به جایی یا افتادن امکان شکستن آن خیلی زیاد است پس بخاطر ضرر وزیان احتمالی سینی های پلاستیکی بهترین گزینه و با طول عمر خیلی بالایی بهترین انتخاب هستند .

پس سینی های پلاستیکی نه تنها وظیفه ی حمل استکان ها پر و لیوان های حاوی نوشیدنی، آب و آبمیوه را بر عهده دارند بکله تمام ظرف خالی را نیز میتوان با سینی حمل و جابجا کرد و کمتر آشپزخانه ای را می توانید پیدا کنید که خانم خانه دار از سینی پلاستیکی طرح دار و ساده در کنار سایر لوازم پلاستیکی و ظروف خود از آن استفاده نکند.

سینی معمولا اندازه و شکل و انواع متنوع و مختلفی دارند، بعضی از این سینی ها در نوع های مختلفی تولید می شوند که از جمله آنها می توانید به سینی های پذیرایی برنزی، سینی چای خوری استیل و سینی های پلاستیکی ساده و طرح دار و سینی چوبی اشاره کرد.

این محصول دم دستی و به نظر ساده اما با کاربردهای خیلی فراوان به شما کمک می کند به زیبایی و گرمی هرچه بیشتر به استقبال مهمانان و عزیزان خود بروید و کار پذیرایی را به نحو احسنت انجام دهید ولی این را در نظر داشته باشید که هر نوع و طرح و رنگ و حتی جنس و شکل سینی به مکان و حتی نوع و تعداد شما بستگی دارد که این امر به سلیقه شما بستگی که چطور و از کدام نوع و اندازه سینی استفاده کنید.

معمولا سینی های پلاستیکی از اندازه خیلی کوچک به اندازه ی جای یک لیوان تولید شده تا اندازه های متنوع و خیلی بزرگتر که برای مجالس بزرگتر کاربرد دارند.

بعضی از مکانها و یا بهتر بگویم بعضی از افراد که کار پذیرایی را انجام می دهند به خوبی می دانند که از کدام سینی استفاده کنند مثلا از سینی شکل دایره یا بیضی و یا مستطیل و یا از سینی دسته دار یا بدون دسته و یا پایه دار یه بدون پایه استفاده کنند . پس هنگام خرید سینی این نکته را مورد توجه قرار دهید که از کدام نوع میخواهید استفاده کنید.

سینی ها یک محصول نظم دهنده هستند که در آشپزخانه بیشترین کارایی را دارند حتی بعضی اوقات خیلی شیک و زیبا به یک وسیله تزیینی میتوان به آنها نگاه کرد و آنها را با دیگر وسایل آشپزخانه ست و هماهنگ کرد.

از مزایای انتخاب سینی های پلاستیکی طرح دار این است که با توجه به دیگر اجناس از لحاظ وزن جنس خیلی سبکی است و با حمل چایی و غذا وزن آن سنگین نمی شود.

با توجه به ضخامت استانداردی که دارد مقاومت خیلی بالایی دارد که مانع از شکستن آن می شود و وزن زیادی را تحمل می کند و از لحاظ قیمت هم بخواهیم با دیگر اجناس مقایسه کنیم باید بگویم که قیمت سینی پلاستیکی طرح دار و یا ساده خیلی مقرون بصرفه هستند و خیلی با کیفیت و با دوام هستند و از طرفی از لحاظ شستشو نیز با آب گرم یا آب سرد و با چند قطره مایع ظرفشویی به خوبی تمیز و مثل روز اول می شود و نیاز به آبکشی و شستشویی فراوان ندارد.

اگر هزار بار سینی ها را با آب و مایع ظرفشویی بشوییم رنگ و لعاب اولیه روی سطح خود را حفظ می کنند و به آسانی رنگ آن کمرنگ نمی شود.

از معایب سینی های پلاستیکی هم بخواهیم برایتان توضیح دهیم این است که به هیچ عنوان نباید اجناس پلاستیکی را بطور مستقیم روی شعله گاز و سماور و یا بخاری و دیگر وسایل گرما زا قرار دهید و یا برای گرم کردن پیتزا و یا نان و هر خوراکی دیگری آنرا درون توستر قرار دهید چون بخاطر بافت پلاستیک فوری شکل اولیه خود را از دست می دهد و اگر مراقب نباشیم و آنرا خیلی نزدیک به شعله روشن قرار دهیم ممکن است خدایی نکرده دچار آتش سوزی شود.

پس هنگام استفاده از سینی و حتی دیگر اجناس پلاستیکی این موارد را کاملا رعایت کنید.

کلام آخر :

کارخانجات تولیدی اجناس پلاستیکی زیادی در داخل کشور عزیزمان ایران فعال هستند که با پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات به روز دنیا و با علم مهندسین و کادر مجرب خود و با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و درجه یک ، بهترین محصولات استاندارد را تولید می کنند.

این محصولات در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود و با رقبای خارجی خود حرفها برای گفتن دارند که از لحاظ کیفیت از دیگر برندهای خارجی برتر و بهتر بوده و نسبت به آنها بهترین قیمت را دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.