سبد پلاستیکی کوچک و انواع آن با قیمت مناسب و ارزان

سبد پلاستیکی از مصرف زیادی در آشپزخانه ها و منازل برخوردار است که به این منظور در انواع مدل ها تهیه می شود و طراحی بی نظیری میز برای آنها به کار برده شده است. فروش و عرضه سبد پلاستیکی کوچک و انواع آن با قیمت مناسب و ارزان در مجموعه آراد ممکن بوده و همه عزیزان می توانند برای سفارش آن به صورت آنلاین اقدام کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سبد پلاستیکی کوچک و انواع آن با قیمت مناسب و ارزان

سبد پلاستیکی کوچک

سبد پلاستیکی کوچک سبد پلاستیکی کوچک از مرغوب ترین و بهترین مواد پلاستیکی تهیه شده است که دارای درجه سختی بالا است و دوستدار محیط زیست می باشد؛ هیچ ضرری برای نگهداری مواد غذایی ندارد و کاملا بی خطر می باشد.

این سبدها ابعاد و اندازه های بسیار گوناگونی دارند که جنس بسیار مقامی دارند و می توان انواع مواد غذایی خشک و تر را درون آنها نگهداری نمود؛ کارایی سبد پلاستیکی بسیار متفاوت است و حتی می توان برای نگهداری مواد غیر خوراکی از آنها استفاده کرد و برای چیدمان وسایل کوچک بسیار مناسب می باشند.

در مدل های ساده و دسته دار تولید می شود که رنگ های بسیار زیبایی دارند و طرح های آنها فوق العاده متفاوت و گوناگون می باشد؛ وزن بسیار سبکی دارند و حمل آن برای همه حتی کودکان امکان پذیر است.

دارای ضخامت کافی هستند و دوام بسیار بالایی دارند و رنگ خود را با شستشو از دست نمی دهند؛ تنوع ابعاد آن بالا بوده و بسته به نوع مصرف خود می توانید آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت سبد پلاستیکی کوچک

قیمت سبد پلاستیکی کوچک قیمت سبد پلاستیکی کوچک بسیار متفاوت بوده که در این میان فاکتورهای مختلفی مورد توجه قرار می گیرد که از جمله آنها می توان به نوع مواد اولیه و کیفیت کالا اشاره نمود؛ همانطور که همه می دانید محصولی که کیفیت بالایی داشته باشد هزینه بیشتری را متحمل می شود و در نتیجه از کارایی و ماندگاری بیشتری برخوردار است.

ابعاد، نوع مصرف، برند و… از دیگر پارامترهای دخیل در تعیین قیمت این کالا می باشند که تاثیر بسیار زیادی دارند و باید آنها را مد نظر قرار داد؛ در مجموعه آراد سعی شده است تا مرغوب ترین محصولات با کمترین قیمت جهت خرید مشتریان عزیز لحاظ شوند تا رضایت آنها را همواره بتوانیم به ارمغان آوریم.

لیست نرخ تمامی محصولات موجود از طریق کارشناسان فروش در دست می باشد و می توانید با ایجاد تماس از آنها مطلع شوید؛ پیشنهاد می شود برای برخورداری از کمترین قیمت کالا آن را به صورت کلی و عمده تهیه کنید که برای فروشگاه های خرد گزینه بسیار مناسب و استثنایی به شمار می رود و کمک بزرگی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.