خرید لیوان پلاستیکی قاشق دار درجه یک در جعبه مقوایی سفید چاپ دار

خرید لیوان های پلاستیکی قاشق دار درجه یک در جعبه مقوایی سفید چاپ دار با مزیت منحصر به فرد، جایگزین اقتصادی و کاربردی برای لیوان های سنتی شیشه ای و چینی هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید لیوان پلاستیکی قاشق دار درجه یک در جعبه مقوایی سفید چاپ دار

لیوان پلاستیکی قاشق دار

لیوان پلاستیکی قاشق دار لیوان های پلاستیکی قاشق دار را می توان به سه نوع لیوان یکبار مصرف تقسیم کرد:

لیوان های قاشق دار پلاستیکی مدل فنجان: تولید شده از پلیمرهای مشتق شده از سوخت های فسیلی مانند نفت، محبوب ترین لیوان های موجود در بازار هستند.

لیوان قاشق دار پلاستیکی مدل زیست تخریب پذیر: این نوع ظروف نوشیدنی پس از استفاده و دفع صحیح، قابلیت تجزیه طبیعی را دارد.

لیوان های قاشق دار پلاستیکی مدل کمپوسیت: لیوان های کمپوست را می توان پس از طی یک فرآیند تبدیل صنعتی به کود آلی تبدیل کرد.

بعضی از انواع لیوان های پلاستیکی قاشق دار جنس های منحصر به فردی دارند، مثلا نوعی از این لیوان ظاهری دقیقاً مانند پلاستیک دارد، اما از مواد 100٪ گیاهی ساخته شده است، این نوع لیوان امکان نگهداری محتوی مایعات سرد و گرم را به صورت ایمن و بدون تغییر در ترکیب یا شکل آنها فراهم می کند، علاوه بر تمامی این خصوصیات، لازم به ذکر است که نقطه ذوب این لیوان ها بالا بوده و بو یا طعمی که بر مواد غذایی حمل اضافه کند را از خود متصاعد نمی کند.

لیوان های پلاستیکی مدل نشکن:

اگر در سازماندهی رویدادهای دسته جمعی مانند کنسرت ها یا نمایشگاه ها مشارکت دارید، می دانید که قانونی وجود دارد که استفاده از لیوان های یکبار مصرف ایمن را الزامی می کند، این نوع فنجان ها نباید خطر شکستگی و آسیب – تصادفی داشته باشند، ساختار آنها، با پلی پروپیلن به عنوان ماده اصلی، به آنها اجازه می دهد تا در مایکروویو استفاده شوند، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشند و در برابر ضربه و سقوط مستقیم مقاومت کنند، در مورد ایمنی آنها 100٪ غیر سمی هستند و ترکیب مایعات داخل خود را تغییر نمی دهند.

لازم به ذکر است لیوان‌ های پلاستیکی به صورت کلی در رنگ‌های مختلف موجود هستند، از جمله: سفید ، مشکی، قرمز، سبز، آبی، نارنجی، فوشیا و غیره.

لیوان های قاشق دار پلاستیکی مدل استفاده مجدد:

لیوان های پلاستیکی قابل استفاده مجدد به گونه ای طراحی شده اند که در برابر استفاده مقاوم بوده و می توانند در بیش از یک بار استفاده شوند.

لیوان های قابل استفاده مجدد به لطف ساخت آنها با پلی پروپیلن، کاربردی، مقرون به صرفه و بسیار مقاوم هستند تا جایی که تقریباً نشکن هستند.

می توان از آنها برای سرو نوشیدنی های گرم یا سرد استفاده کرد که در هر دو صورت به دلیل پلاستیک به کار رفته در این لیوان، ویژگی های آنها از بین نمی رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.