خرید ظروف پلاستیکی بسته بندی لبنیات در انواع مختلف با بهترین کیفیت

جهت خرید انواع ظروف پلاستیکی بسته بندی لبنیات، با بهترین کیفیت از تمام شرکتهای تولید کننده معتبر سراسر کشور می توانید به سایت ما مراجعه کنید‌.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید ظروف پلاستیکی بسته بندی لبنیات در انواع مختلف با بهترین کیفیت

ظروف پلاستیکی بسته بندی لبنیات

ظروف پلاستیکی بسته بندی لبنیات برای بسته بندی کردن لبنیات بیشتر از ظروف پلاستیکی استفاده می کنند که جنس آنها از پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلی استایرن می باشد؛ لبنیات ها انواع مختلفی دارند که برای بسته بندی آنها بیشتر از ظروف و مواد پلاستیکی با طرحهای گوناگون استفاده می کنند؛ این ظروف بسته بندی باید طوری باشد که مواد لبنی را به خوبی محافظت کند، از نفوذ میکروب و آلودگی به درون ظروف حاوی محصولات لبنی جلوگیری کند و جنس آن طوری باشد که کمترین تبادل دمایی را با محیط بیرون داشته باشد.

همانطور که در توضیحات قبل به آن اشاره شد برای بسته بندی محصولات لبنی از ظروف پلاستیکی مختلف استفاده می کنند و نکته ای که در استفاده از این ظروف برای بسته بندی باید به آن توجه داشت این است که پس از خرید انواع لبنیات باید آنها را از بسته بندی خود خارج کرد و درون ظروف شیشه ای قرار داد به این علت که ماندن مواد لبنی در ظروف پلاستیکی در ظروف پلاستیکی به مدت طولانی باعث می شود که اجزاء پلاستیک به خورد لبنیات بروند و مشکلاتی را برای سلامت بدن ایجاد کنند.

بسته بندی انواع لبنیات با استفاده از پاکتهای کاغذی چند لایه، بطریهای شیشه ای و پلاستیکی و کیسه های نایلونی انجام می شود که بیشتر برای بسته بندی محصولات نامبرده از کیسه های نایلونی استفاده می کنند که علاوه بر حفظ بهداشت و سلامت محصول هزینه کمتری را هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده رقم می زند.

در قسمت قبل به آن اشاره شد که ظروف پلاستیکی که برای بسته بندی لبنیات استفاده می شوند از سه نوع مواد پلاستیکی تولید می شوند که دو نوع آنها بسیار پر استفاده هستند و در ادامه مطلب به معرفی آنها می پردازیم:

  1. بسته بندی با ظروف پلاستیکی ساخته شده از پلی اتیلن: این نوع ظروف بسته بندی پلاستیکی ارزانترین قیمت را دارند، مقاومت و استحکام آنها بالا می باشد ولی بدون چاپ یا دارای چاپ تک رنگ می باشند که اکثر لبنیاتها با این نوع ظروف بسته بندی می شوند.
  2. بسته بندی با ظروف پلاستیکی ساخته شده از پلی پروپیلن: بسته بندیهای پلاستیکی با جنس پلی پروپیلن قیمت بالاتری نسبت به ظروف ساخته شده با پلی اتیلن دارند، مقاومت و چاپ پذیری آنها بسیار بالا می باشد و خود به چند دسته تقسیم می شوند.

با توجه به توضیحات ارائه شده درباره ظروف پلاستیکی برای بسته بندی لبنیات، اکنون می توانید این ظروف را از تمام شرکتهای تولید کننده به صورت حضوری و یا اینترنتی در حجم نامحدود خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.