فروش سطل پلاستیکی درب دار با تخفیف ویژه

سطل پلاستیکی درب دار، در انواع شکل ها و اندازه ها تولید و ارائه می گردد و جهت مصارف مختلف، در خانه ها یا مصارف بسته بندی مواد غذایی، مواد شیمیایی، انواع چسب، رنگ و غیره کاربرد دارد. سطل های درب دار در خانه برای نگهداری وسایلی مانند اسباب بازی کودکان یا به عنوان سطل زباله ساده یا پدالی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

فروش سطل پلاستیکی درب دار با تخفیف ویژه

میزان سود حاصل از فروش سطل پلاستیکی در ایران

میزان سود حاصل از فروش سطل پلاستیکی در ایران پلاستیک ها موادی پر مصرف و سبک بوده که جابه جایی و حمل و نقل آسانی دارند، بنابراین سطل های پلاستیکی بسیار پر کاربرد هستند؛ نوع درب دار این سطل ها را حتما در مکان های مختلف مشاهده نموده اید. انواع سطل های زباله درب دار با اشکال مختلف، یکی از محصولات پلاستیکی پر کاربرد در منازل بوده، که نقش مهمی در بهداشت و سلامت افراد ایفا می کنند و نسبت به سطل های استیل، از کاربرد و مزایای بیشتری برخوردار می باشند.

همچنین سطل های زباله صنعتی، امروزه یکی از پرمصرف ترین محصولات هستند، که جهت بسته بندی محصولاتی مانند رنگ ها، چسب ها، مواد شیمیایی و مواد غیر خوراکی مورد استفاده قرار می گیرند. این سطل ها در انواع اندازه های یک الی 20 لیتری تولید شده و رنگ شفاف یا مات خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: صادرات صندلی آشپزخانه پلاستیکی

سطل های پلاستیکی که در بسته بندی صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند نیز، از انواع مات و براق تشکیل شده و استانداردهای لازم جهت استفاده در صنایع غذایی را دارا می باشند. از این سطل ها جهت بسته بندی انواع محصولات از جمله برنج، محصولات لبنی، خرما و … می توان استفاده نمود.

سطل های درب دار، دارای انواع تک لبه و دو لبه، دو خط و سه خط هستند، چنانچه محصول به بسته بندی قوی تر و پلمب محکم تری نیاز داشته باشد، انواع دولبه و خط دار مناسب تر بوده و از قیمت بیشتری نیز برخوردار می باشند.

پخش سطل پلاستیکی درب دار در اصفهان

پخش سطل پلاستیکی درب دار در اصفهان کشور ما ایران به دلیل داشتن صنایع پتروشیمی در زمینه تولید محصولات پلاستیکی مرغوب و باکیفیت، از توانایی و پتانسیل بالایی برخوردار می باشد. تولید سطل پلاستیکی درب دار تهران، اصفهان و سایر شهرها یکی از محصولات پر مصرف بوده، که امکان صادرات آن نیز توسط تولید کنندگان داخلی وجود دارد.

یکی از قطب های تولید کننده این محصول، استان اصفهان است، که تولید کنندگان زیادی را در خود جای داده است. این مجموعه با ارائه محصولات با کیفیت این کارخانجات با بهترین قیمت و کیفیت آماده همکاری با مشتریان بوده و محصولات خود را در کم ترین زمان ممکن به دست مشتریان می رساند. همچنین با توجه به گستردگی کاربرد سطل های درب دار در زمینه صادرات این محصول نیز آمادگی همکاری خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.