خرید پارچ پلاستیکی شفاف با 10% تخفیف از فروشگاه های معتبر

برای نگهداری آب و بسیاری از نوشیدنی ها در مهمانی و سر سفره پارچ پلاستیکی شفاف یکی از گزینه های مناسب است و جنس بادوامی دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید پارچ پلاستیکی شفاف با 10% تخفیف از فروشگاه های معتبر

پارچ پلاستیکی شفاف

پارچ پلاستیکی شفاف از پلی اتیلن برای ساخت محصولات مختلفی استفاده می شود به طوری که امروزه به عنوان ماده اولیه برای ساخت بسیاری از محصولات معروف است و از صنعت خودروسازی گرفته تا تولید ظروف آشپزخانه و انواع مختلف گلدان و بسیاری از موارد دیگر به این پلیمر نیاز است.

پارچ پلاستیکی از محصولاتی است که مستقیما از پلی اتیلن ساخته می شود و جایگزین پارچ های استیل فلزی و سفالی است که با داشتن مجموعه ای از مزیت ها نسبت به آنها دارای برتری های زیادی است.

از انواع مختلف لوله های پلی اتیلن برای ساخت این پارچ ها استفاده می شود اما نمونه های شفاف این پارچ به دلیل ظاهر متفاوتی از نمونه های رنگی جذابیت بیشتری دارند به خصوص این که آب و انواع نوشیدنی های موجود در پارچ را می توان به راحتی از بیرون مشاهده کرد.

این پارچ ابعاد و اندازه های بسیار مختلف دارد و به لحاظ حجم نگهداری مایعات دارای ظرفیت های گوناگونی می باشد و به این ترتیب هم برای استفاده در خانه و هم به جهت کاربرد در مهمانی ها و رستوران ها از آن استفاده زیادی خواهد شد.

پارچ پلاستیکی از گرانول های شفاف پلی اتیلن به دست می آید و نسبت به نمونه های رنگی جذابیت استفاده از آن بسیار زیاد است با این وجود از لحاظ کیفیت نیز همانند انواع پارچ های رنگی است.

مزیت پارچ شفاف نسبت به پارچه های رنگی در این است که هیچ نوع ماده شیمیایی رنگی در ساختار آن وجود ندارد و به این ترتیب از بابت کیفیت نوشیدنی ها در این محصول اطمینان کافی وجود خواهد داشت.

برای ساخت این پارچ پلاستیکی گرانول های پلی اتیلنی شفاف را در خط تولید این محصول قرار می دهند و تحت حرارت آنها از شکل جامد به مایع تبدیل می نمایند و در این حالت به داخل قالب های مخصوص تزریق می کنند تا شکل قالب را به خود بگیرند.

انواع بسیار مختلفی از پارچ با استفاده از قالب های مختلف ساخته می شود همچنین قالب مورد استفاده برای ساخت این پارچ ها معمولا از فلز است و تحت تاثیر دمای بالا تغییری در ساختار آنها ایجاد نمی شود.

این پارچ ها در شکل های بسیار مختلفی تولید می‌شوند که از لحاظ زیبایی دست کمی از نمونه های استیل و سرامیکی ندارند و با توجه به این که از وزن پایینی برخوردارند کاربرد بسیار راحتی در همه مراسم ها خواهد داشت.

این محصولات به لحاظ اندازه به گونه ای طراحی شده اند که مناسب سر سفره و میز ناهارخوری باشند و بخش کفی آنها دارای سطح تماس زیادی با میز یا زمین خواهد بود و به این شکل پایداری و ایستایی آنها بسیار عالی خواهد شد و به اطراف نمی افتند.

این پارچ به راحتی تمیز می شود و بدون هیچ نگرانی با قوی ترین شوینده ها می توان آن را شستشو داد و تمیز کرد و نگرانی از بابت تغییر ظاهر آن ایجاد نخواهد شد و شفافیت آن نیز کاهش نخواهد یافت.

از ویژگی هایی که در مورد این پارچ باید مورد توجه قرار گیرد ضخامت بدنه آن است در ضمن باید توجه شود که از گرانول پلی اتیلن درجه یک در ساخت آن استفاده شده است.

ضخامت این محصول باید به اندازه مناسب باشد تا در برابر ضربه و افتادن دوام بیشتری بیاورد البته کیفیت پلی اتیلن مورد استفاده در نمونه های شفاف پارچ بسیار زیاد است به این ترتیب که هر چه رنگ بدنه پارچ مات تر شود نشان دهنده کاهش کیفیت پلی اتیلنی است که در ساخت آن استفاده شده است.

این پارچ های پلاستیکی از دسته ارگونومیک بسیار ویژه‌ای برخوردارند به طوری که به راحتی در دست جای می گیرند و حمل و نقل و جابجایی آنها بسیار راحت می باشد.

اتصال دسته ها به بدنه پارچ به صورتی است که با روش پرس یا جوش و هر نوع اتصال دیگری دسته به بدن وصل نشده است بلکه کل پارچ به همراه دسته به شکل یک تکه می باشد.

پارچ پلاستیکی گلدار

پارچ پلاستیکی گلدار در بین انواع پارچ هایی که برای سر سفره گزینه بسیار مناسب تری از نمونه های فلزی و سرامیکی است انواع پلاستیکی محصول توانسته اند نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ دهند و تمام مزیت های پارچ با کیفیت را در اختیار آنها بگذارد.

کسانی که به دنبال پارچه های طرح دار هستند و این پارچه ها را نسبت به نمونه های ساده ترجیح می دهند انواع پلاستیکی گلدار این محصول نیز وجود دارد که نیاز آنها را به یک پارچه طرح دار تامین خواهد کرد.

پارچ پلاستیکی گلدار یکی از پرطرفدارترین انواع پارچ ها است و امروزه نمونه های بسیار باکیفیت آن با ظاهری فوق العاده لوکس و قیمتی مناسب موجود بوده و در سفره آرایی نیز نقش زیادی ایفا می کنند.

در پارچ های پلاستیکی و گلدار، طرح گل مستقیماً بر روی پارچ چاپ شده است و در برخی موارد به صورت برچسب بر روی آن قرار می گیرد که نمونه های چاپ شده از کیفیت بالاتری برخوردارند و تحت تاثیر شستشو و گذر زمان کیفیت گل از نظر طرح و رنگ دچار مشکل نخواهد شد.

نمونه های بسیار زیبایی از پارچ پلاستیکی گلدار توسط تولید کننده این محصول در داخل کشور عرضه شده است که نیاز خریداران را به بهترین پارچ هم برای داخل کشور و هم برای صادرات به دیگر بازارها تامین خواهد کرد و به این ترتیب این پارچ به دست مشتریان این محصول خواهد رسید.

قیمت پارچ گلدار بسته به ابعاد آن متفاوت است و البته با توجه به این که بر روی آن طرح گل وجود دارد نسبت به انواع ساده پارچ از قیمت بالاتری برخوردار می باشد همچنین طرح گل گاهی تنها در یک طرف پارچ قرار دارد و گاهی هر دو طرف آن را در بر می گیرد.

خرید این پارچ از تولید کننده محصول به صورت اینترنتی برای همه مشتریان این محصولات پلاستیکی فراهم شده است و آنها با مراجعه به این جا طرح های مختلف این پارچ پلاستیکی را مشاهده می کنند.

خریداران در مراجعه به اینجا بسیار ساده به جای مراجعه حضوری از طریق چند کلیک هر یک از پارچ ها را به تعداد مورد نظر می توانند درخواست دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.