لیوان یکبار مصرف پلاستیکی مناسب برای استفاده در مجالس

در مجالس لیوان یکبار مصرف پلاستیکی بسیار پرکاربرد می باشد که توسط این مجموعه با قیمت بسیار استثنایی تحویل مشتریان می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی مناسب برای استفاده در مجالس

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی در قدیم مردم لیوان و ظروف زیادی را برای برگزاری مراسمات مختلف خریداری می کردند و بعد از برگزاری مراسمات چندین نفر مشغول شستن ظرف ها می شدند. بعد از تولید ظروف یکبار مصرف کار برای همه راحت شد و هزینه خریداری، نگه داری، شست و شوی ظروف از بین رفت. امروزه استفاده ازظروف یکبار مصرف در میان مردم به خصوص برای برگزاری مراسمات و میهمانی ها بسیار مرسوم شده است و همچنین رستوران ها و توزیع کنندگان مواد غذایی از این ظروف استفاده زیادی می کنند.

ایرانیان در تمامی مجالس چه در مراسمات مذهبی و چه در مجالس جشن از نوشیدنی های مختلف برای پذیرایی استفاده می کنند که شستن لیوان کاری زمان بر می شود بنابراین خرید لیوان یکبار مصرف بسیار مقرون به صرفه و راحت خواهد بود. لیوان یکبار مصرف در جنس های مختلفی تولید و روانه بازار می شود که جنس پلاستیکی آن به دلیل قیمت مناسب و کارایی زیاد دارای فروش زیادی است.

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی اغلب از جنس پلی پروپیلن تولید می شود که این لیوان را بسیار شفاف و نرم کرده است. خاصیت انعطاف پذیری این لیوان از شکستن و ریختن مایع داخل لیوان جلوگیری کرده است. از ویژگی های این لیوان یکبار مصرف می توان به ظاهر زیبا و شفاف آن اشاره کرد که مایع داخل لیوان قابل مشاهده است. از دیگر مزایای این لیوان می توان به قیمت مناسب، سبک و قابلیت حمل آسان آن اشاره کرد.

از لیوان یکبار مصرف پلاستیکی می توان برای سرو مایعات سرد و گرم استفاده کرد اما باید توجه کرد که داخل این لیوان ها مایعات خیلی داغ را ریخته نشود چون موجب تغییر شکل این لیوان ها و آزاد شدن مواد سمی به داخل مایع درون لیوان می شود. لین لیوان ها در حجم های ۲۰۰ سی سی تا ۵۰۰ سی سی تولید می شود که مشتریان نسبت به حجم دلخواه خود می توانند آن را تهیه کنند.

لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی در جنس پلی استایرن هم تولید می شود که از این لیوان ها هم می توان برای مایعات گرم و سرد استفاده کرد. لیوان های پلی استایرنی هم بسیار سبک و ضد ضربه می باشد و مقاومت گرمایی خوبی را دارد که انتخاب بیشتر خریداران است. برای تهیه انواع لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی کافی است از طریق راه های ارتباطی به صورت اینترنتی و تلفنی این محصول را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.