لیوان پلاستیکی نی دار لیمون خرید از غرفه ایران پلاستیک زیر قیمت بازار

لیوان پلاستیکی لیمون نسلی جدید از تولید لوازم آشپزخانه است، این لیوان ها با جنسی از پلاستیک صد درصد نو و کیفیتی مرغوب تولید شده و آماده فروش است.

لیوان پلاستیکی نی دار لیمون خرید از غرفه ایران پلاستیک زیر قیمت بازار

لیوان پلاستیکی نی دار لیمون

لیوان پلاستیکی نی دار لیمون شرکت لیمون یک برند معتبر در راستای تولید محصولات پلاستیکی در تنوع کاری بسیار فعالیت دارند، لیوان پلاستیکی نی دار یکی از محصولات با کیفیت این شرکت میباشد که با جنسی محکم و طرح و نقش های زیبا هر سلیقه ای را به خود جلب کرده است و برای کودکان بسیار مناسب است.

لیوان های لیمون آنقدر جذابیت دارد که کودکان بخاطر طرح های کودکانه آن شیفه آن شده و با داشتن نی ای که در سر آن وجود دارد کودکان به راحتی میتوان نوشیدنی هایی مانند: شیر، آبمیوه و … را میل کنند.

این لیوان ها با داشتن بدنه ای محکم در برابر ضربه مقاوم است و با در پوش هایی که روی برخی از مدل های آن وجود دارد برای گذاشتن در کوله مدرسه و بردن در مهدکودک ها بسیار مناسب می باشد.

قیمت لیوان پلاستیکی نی دار

قیمت لیوان پلاستیکی نی دار این روز ها تنوع در کالا ها بخصوص تولید لیوان ها در طرح و شکل های مختلف فراوان است، در اینجا اشاره به لیوان های پلاستیکی نی دار دارد که این روزا یک وسیله راحت برای کودکان و نوجوانان است ک ب راحتی می‌توانند در کوله خود جا داده و با خود حمل کنند.

لیوان پلاستیکی نی دار تشکیل شده از بدنه ای استوانه ای شکل با ارتفاعی استندار و در پوشی که برای محافظت از مایع درون لیوان ساخته شده است و در آخر نی های پلاستیکی که به راحتی قابلیت انعطاف پذیری به هر جهتی را دارند.

در برخی از نمونه های این نوع لیوان بر روی نی آن در پوشی کوچک وجود دارد که مانع ورود میکروب و هر نوع باکتری به درون لیوان میشود.

یکی از ویژگی های خوب این محصول جنش نشکن آن است که با زمین خوردن ازدست کودکان آسیبی به خود نمیبیند.

متخصصین کودک توصیه می‌کنند برای حفظ جلوگیری از پوسیدگی دندان های کودکان بهتر از شیرن خوردن در شیشه شیر را به لیوان انتقال دهند که بسیاری از والدین که مشکل شیر خوردن فرزندان خود را دارند میتوانند این لیوان های پلاستیکی که بسیاری از آن ها طرح های کارتونی و فانتزی دارند را تهیه کنند همچنین وجود نی ای که در درب آن وجود دارد خوردن نوشیدنی را راحت کرده است و والدین نگران ریختن مواد درون لیوان بر لباس کودک نمیشوند.

لیوان های پلاستیکی نی دار به راحتی از یک دیگر جدا شده و میتوان تمام اجزا آن راه به خوبی شست و شو داد تا ازمواد جا مانده پاک شوند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.