صادرات لیوان یکبار مصرف کاغذی سفید به کشور های همسایه

تولید و عرضه لیوان های یکبار مصرف در بسیاری از شهر های کشور انجام شده و نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور های دیگر تولید می گردند و صادرات لیوان یکبار مصرف کاغذی سفید به کشور های همسایه از تجارت هایی است که همواره برای کشورمان ارز آوری داشته و موج رونق اقتصادی ایران شده است.

صادرات لیوان یکبار مصرف کاغذی سفید به کشور های همسایه

بررسی بهترین نوع لیوان یکبار مصرف برای صادرات

بررسی بهترین نوع لیوان یکبار مصرف برای صادرات امروزه مدل های متنوعی از لیوان های یکبار مصرف در کشور تولید شده اند که بسیاری از آن ها به کشور های دنیا صادر می شوند و از جمله ی آن ها می توان به لیوان های یکبار مصرف پت، فانتزی، سلولزی، پلاستیکی، ژله ای، گیاهی، کاغذی، چند لایه، روکش دار، الماس، گلاسه، آبسردکنی و غیره اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود نیز می باشند.

لیوان های یکبار مصرف سلولزی صادراتی که برعکس لیوان های تولید شده پلاستیکی این قابلیت را دارند که پس از گذشت سال ها همچنان جذب محیط زیست نگردند، دارای وزن سبکی بوده و در برابر حرارت نیز از خود مقاوت بالایی نشان می دهند.

لیوان های یکبار مصرف ژله ای صادراتی تنها تفاوتی که با سایرین دارند در جنس بدنه ی آن ها می باشد که به دلیل ژله ای بودن، به راحتی دچار شکستگی و یا پارگی نمی شوند و لیوان های فانتزی نیز در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می گردند و بیش تر مناسب افرادی است که دنبال مدل های پیچیده و کم یاب می باشند.

لیوان های یکبار مصرف پت صادراتی که زیر مجموعه ای از لیوان های با جنس پلی استر می باشند از الیاف مصنوعی تولید شده و اجازه ی بسته شدن راه های خروج گاز و رطوبت را نمی دهند و دارای مقاومت بسیار بالایی نیز می باشند و همچنین این لیوان ها جزو دسته ی لیوان های یکبار مصرف قابل بازیافت می باشند.

لیوان های کاغذی صادراتی نیز از نامشان پیداست که دارای جنس کاغذی بوده و این لیوان ها نیز می توانند یک لایه، دولایه و یا سه لایه باشند که نوع دو لایه آن بیش تر برای نوشیدنی های گرم مانند چای و قهوه طراحی شده است و لایه های بیرونی و درونی این لیوان توسط یک لایه ی هوا از هم دیگر جدا شده اند.

لیوان های یکبار مصرف روکش دار صادراتی تولید شده در کشور که در برابر رطوبت بسیار مقاوم می باشند دارای روکش هایی در اطراف خود بوده و این لیوان ها بیش تر برای رفتن به محیط های سرد مناسب است چرا که وجود روکش های چند لایه در محیط این لیوان از سرد شدن نوشیدنی گرم داخل آن جلوگیری می کنند.

لیوان های پلاستیکی صادراتی نیز که غالبا از نوع تجزیه پذیر می باشند با محیط زیست سازگاری فراوانی داشته و قابلیت مقاوت تا دمای حدودا 46 درجه سانتی گراد را نیز دارا می باشند و همچنین بر خلاف بسیاری از لیوان های دیگر که ظاهر مات دارند، این لیوان ها تماما شفاف می باشند.

لیوان های یکبار مصرف گیاهی صادراتی به کشور های دنیا از محبوب ترین نوع آن ها می باشد که پایه ی آن ها از گیاه بوده و نوشیدن آب و مایعات در این لیوان ها و همچنین خوردن غذا در ظروف یکبار مصرف گیاهی دارای فواید و مزیت هایی برای بدن انسان می باشد.

لیوان های چند لایه صادراتی که از پلی اتیلن پوشیده شده اند دارای پایداری بیش تر بوده و همچنین در برابر رطوبت بسیار مقاوم تر از سایرین می باشند و با توجه به اینکه دارای چه کاربردی هستند می توانند از یک لایه، دو لایه و نهایتا سه لایه تشکیل شده باشند.

لیوان های یکبار مصرف گلاسه که به کشور های همسایه صادر می گردند در سایز های مختلف بزرگ، متوسط و حتی بچگانه تولید می گردند و غالبا از جنس کاغذ بوده و عمده محبوبیت آن ها به دلیل زیبایی منحصر به فرد آن ها می باشد که در تمام مراسمات قابل استفاده می باشد.

لیوان های الماس که غالبا از جنس پلی استایرن می باشند دارای شفافیت بالایی بوده و عاری از وجود هر گونه مواد شیمیایی مختلف می باشد و همچنین اکثرا به علت جنس مواد اولیه تولید آن ها، قابلیت شکنندگی بالایی نیز دارند.

لیوان های یکبار مصرف آبسردکنی و آشپزخانه ای ارزان که نیاز به توضیح ندارند و دارای جنس بسیار ضعیفی بوده و کاربرد آن ها نیز کاملا مشخص است اما لیوان های یکبار مصرف کلاسیک که از بقایای باگاس گیاهی تولید شده اند برای محیط زیست مضر نبوده و در طرح های مختلفی تولید می گردند.

علاوه بر لیوان های ذکر شده، لیوان های دیگری نیز همچون لیوان های یکبار مصرف پلی استایرن صادراتی، فوم، لیوان های یکبار مصرف با جداره های مختلف ضخیم، نازک و…می باشند که هر کدام دارای کاربرد های مختلفی می باشند و بسته به خواسته ای که کشور مقصد دارد، از بین لیوان های ذکر شده به آن کشور ها صادر می شود.

سه مورد از مشخصه های لیوان یکبار مصرف درجه یک

لیوان های یکبار مصرف تولید شده در کشور باید دارای مشخصه های مختلف بوده و مزیت رقابتی ایجاد کنند تا مشتری به هنگام خرید، توانایی تشخیص محصول با کیفیت از بی کیفیت را داشته باشد و اقدام به تهیه ی آن کند.

سه مورد از مهم ترین مشخصه های این محصول عبارتند از کیفیت جنس بدنه لیوان، کیفیت ظاهر و زیبایی محصول و ابعاد استاندارد لیوان که هر کدام از این موارد باید در حد تعادل خود باشند تا در نهایت محصولی بی نظیر به بازار عرضه گردد.

جنس بدنه لیوان می تواند از مواد مختلفی از جمله پلاستیک، کاغذ، پلی اتیلن و…باشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد و نوع کاغذی آن در کشور رواج بیش تری نسبت به سایرین دارد و همچنین علاوه بر کیفیت مواد اولیه به کار رفته برای تولید لیوان، ظاهر محصول نیز از اهیمت ویژه ای برخوردار می باشد.

در واقع اولین چیزی که خریدار مشاهده می کند زیبایی و کیفیت ظاهری لیوان است که می تواند در رنگ ها و طرح های مختلف باش و همچنین ابعاد این لیوان ها که بسیار متنوع بوده و از لیوان های کوچک تا بزرگ تولید می گردند تا نیاز تمامی مردم را برطرف کنند.

استانداردهای لازم در تولید لیوان یکبار مصرف باکیفیت

استانداردهای لازم در تولید لیوان یکبار مصرف باکیفیت از جمله استاندارد های لازم در تولید لیوان های یکبار مصرف با کیفیت می توان به موادی اشاره کرد که برای تولید این محصول استفاده می گردد که هر چه که باشد از جمله انواع پلاستیک، کاغذ و…حتما باید تحت نظارت کیفی قرار بگیرد تا کیفیت نهایی لیوان آسیب نبیند.

همچنین از لحاظ سایز و اندازه ای که این لیوان ها تولید می گردند باید استاندارد های لازم لحاظ گردد که به صورت کلی این لیوان ها با معیار های سی سی و انس اندازه گیری می شود که کوچک ترین آن از ۷۰ سی سی اغاز و تا بزرگ ترین آن که ۶۴ سی سی می باشد ادامه پیدا می کند.

این لیوان ها با هر استانداردی که تولید گردند در تمامی خانه ها می توانند کاربردی باشند و نه تنها برای استفاده از مایعات بلکه بسیاری از مردم برای پر کردن انواع ادویه جات خود و یا قنادی ها و شیرینی فروشی ها برای پودر های مختلف شیرینی و …استفاده کرده و از آن بهره می برند.

نحوه صادرات لیوان یکبار مصرف درجه یک به چه صورت است

صادرات لیوان های یکبار مصرف درجه یک تولیدی ایران به بسیاری از کشور های دنیا انجام می گیرد و از جمله ویژگی های مهمی که لیوان های یکبار مصرف صادراتی باید داشته باشند می توان به اندازه ی آن ها که باید استاندارد باشد اشاره کرد و همچنین این محصولات باید دارای ظاهری طبیعی باشند و نوع بسته بندی آن ها برای فرایند صادرات نیز بسیار مهم می باشد.

امروزه ما در کشور شاهد آن هستیم که در کنار بسیاری از محصولات و کالا های دیگر ایرانی که به کشور های مختلف دنیا صادر می شوند، لیوان های یکبار مصرف درجه یک تولید شده در ایران نیز مشتریان خاص خود را در آسیا و دنیا دارند و این محصول پر کاربرد به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردد.

به صورت کلی صادرات محصولات یکبار مصرف به کشور های مختلف دارای یک سری مراحلی می باشد که از جمله ی آن ها می توان به بازاریابی و پیدا کردن مشتری این محصولات، اخذ مجوز های لازم برای صادرات، ارزش گذاری روی محصول، بسته بندی های لازم، اخذ گواهی های بازرسی محصول در مرز ها، بسته شدن قرار داد های لازم، اظهار نامه گمرکی، گذراندن نهایی مراحل ترخیص و ارسال نهایی محصول اشاره کرد.

در واقع شرکت صادراتی یا افراد حقیقی صادر کننده ی لیوان های یکبار مصرف ایرانی به کشور مقصد باید پس از پیدا کردن مشتریان خود در این کشور اقدام به گرفتن مجوز های لازم برای صادرات محصول و همچنین ارزش گذاری نهایی روی محصولات خود کنند و کاغذ یا فیشی را تحت عنوان پیش فاکتور ارسال کنند.

پس از آن باید اقدام به بسته بندی محصول کرده که این بسته بندی نیز باید به صورت کاملا استاندارد باشد و دارای دو برچسب به زبان فارسی و زبان کشور مقصد بوده و بهداشت به صورت کامل در آن ها رعایت گردد و سپس گواهی های لازم برای بازرسی محصول در مرز ها گرفته شود.

بعد از ارسال فاکتور صادرات محصول اقدام به امضای قرار داد و تعهد نامه ای می شود که باید در آن قیمت مصوب محصول ارسالی رعایت شده باشد و سپس اظهارنامه گمرکی از گمرک گرفته شده و در نهایت اقدام به صادرات محصول به کشور مقصد شود.

خرید لیوان یکبار مصرف کاغذی سفید از بهترین فروشنده

خرید لیوان یکبار مصرف کاغذی سفید از بهترین فروشنده امروزه برای خرید لیوان های یکبار مصرف کاغذی می توان به فروشگاه های معتبری که نه تنها در تهران بلکه در تمامی شهر های کشور از جمله شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و شهر های کوچک کشور مراجعه کرد و خرید خود را نهایی کرد که البته برای خرید محصولی با کیفیت از بهترین فروشنده ها باید یک سری نکات رعایت گردد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

یکی از نکات مهم در خرید این لیوان ها، توجه کردن به جنس بدنه ی آن می باشد که می تواند نازک و یا ضخیم باشد که این ضخامت نیز دارای درجه بندی های متفاوتی است که این تفاوت به دلیل تعداد لایه های مختلفی است که در تولید این لیوان ها استفاده شده است و شما باید بسته به نیاز خود اقدام به انتخاب نوع لیوان مورد نظر خود کنید.

البته که اگر قصد خرید این لیوان ها را برای استفاده در مجالس شخصی دارید و از آن مهم تر اگر قصد دارید از نوشیدنی های داغ و پر حرارتی همچون چای و قهوه در آن استفاده کنید، توصیه اکید می گردد که به سراغ لیوان های با ضخامت بالا بروید تا هنگامی که از آن استفاده می کنید، نازک بودن لیوان که موجب داغ شدن سریع پوسته ی بیرونی می شود، باعث آزار و اذیت دست شما نشود.

دیگر موردی که به هنگام خرید این محصول باید به آن توجه کنید سایز آن می باشد که اصولا این لیوان ها دارای سایز های استانداردی می باشند اما بسیاری از افراد ناآگاهانه اقدام به سفارش لیوان هایی بزرگ تر و یا کوچک تر از حد استاندارد می کنند که این امر نیز می تواند باعث نارضایتی گردد.

علاوه بر جنس بدنه و ابعاد و اندازه ی محصول، شما باید به برند انتخابی نیز توجه داشته باشید چرا که امروزه نه تنها این محصولات در ایران تولید می گردند بلکه بسیاری از آن ها از کشور های مختلف دنیا و با برند های گوناگون وارد بازار ایران شده اند که می توانند دارای کیفیت های مختلفی نیز باشند.

و در نهایت بعد از کیفیت محصول، مهم ترین موردی که باید در خرید این لیوان ها به آن توجه کنید قیمت محصول می باشد که این قیمت بسته به جنس و کیفیتی که محصول دارد و همچنین ابعاد و برندی که لیوان تولید شده دارد، می تواند متفاوت باشد و باید سعی کنید تا با صرف کمترین هزینه اقدام به خرید محصولی با کیفیت عالی کنید.

قیمت لیوان یکبار مصرف کاغذی سفید در معتبر ترین مراکز

قیمت لیوان های یکبار مصرف کاغذی تولید شده در کشور به موارد مختلفی از جمله ابعاد و سایز لیوان، کیفیت ظاهری، کیفیت بدنه و جنس مواد اولیه به کار رفته در تولید لیوان، برند محصول، تولید داخل یا خارجی بودن محصول و…بستگی دارد.

شما می توانید برای آگاهی از قیمت انواع این لیوان ها، به فروشگاه های معتبر شهر رجوع کرده و یا از سایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی بازدید کرده و کاملا آگاهانه اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید.

پخش لیوان یکبار مصرف کاغذی سفید در بهترین فروشگاه

پخش لیوان یکبار مصرف کاغذی سفید در بهترین فروشگاه پخش انواع لیوان های یکبار مصرف کاغذی سفید در کشور توسط فروشگاه ها و مراکز معتبر فروش محصولات یکبار مصرف انجام می گیرد و این فروشگاه ها محصولات خود را بسته به کیفیتی که دارند قیمت گذاری کرده و به دو صورت عمده و جزیی در اختیار خریداران قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.