خرید چنگال يكبار مصرف با نازلترین قیمت

ظروف یکبار مصرف در مراسمات عروسی و جشن تولدها و مراسم عزاداری و غیره بسیار پرکاربرد است. قاشق و چنگال يكبار مصرف جز اولین ظروف تولید شده در ایران می‌باشند که با بهترین کیفیت و کارایی و در اندازه‌ و رنگ‌های مختلف در بازار موجود می‌باشند و به صورت بسته بندی ۶ تایی و ۱۲ تایی و یا به تعداد مد نظر در اختیار مشتری قرار می‌گیرند.

خرید چنگال يكبار مصرف با نازلترین قیمت

نکات طلایی هنگام خرید چنگال یکبار مصرف

نکات طلایی هنگام خرید چنگال یکبار مصرف

در چند دهه اخیر استفاده از ظروف یکبار مصرف بسیار افزایش داشته است و مردم در بسیاری از مراسمات از این ظروف استفاده می‌کنند. چنگال یکبار مصرف نیز مانند بسیاری از محصولات از نظر کیفیت و مرغوبیت درجه بندی می‌شود. این ظروف از مزایای زیادی برخوردار هستند مانند:

  • احتیاجی به شست و شو ندارند.
  • بسیار سبک بوده و حمل و نقل آن آسان است.
  • در رنگها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند.
  • قابل بازیافت هستند و ظروف یکبار مصرف درجه یک و مرغوب برای محیط زیست ضرری ندارند.

همانطور که گفته شد این محصول بخاطر اینکه شست‌وشو نمیخواهد بنابراین در مصرف آب صرفه جویی می‌شود و زمان و وقت برای شستن هدر نمی رود. یکی دیگر از مزیت‌های مهم آن می‌توان به قیمت اشاره کرد که از قیمت مناسب و پایینی برخوردار هستند و به خوبی توانستند جای قاشق و چنگال‌های قدیمی و استیل را بگیرند. ظروف یکبار مصرف رستورانی و غذاهای بیرون بر باید از مرغوبیت بالایی برخوردار باشند و در هنگام خرید حتما باید اطلاعات کافی در مورد این ظروف داشته باشید. از ویژگی‌های ظروف یکبار مصرف که باید در هنگام خرید مد نظرتان باشد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

این ظروف باید از مواد اولیه با کیفیت تهیه و تولید شده باشد.

دارای نشان سیب سلامت و نشان استاندارد باشد.

در برابر خمیدگی به راحتی نشکند و قابل انعطاف باشد.

در برابر مواد غذایی دچار واکنش شیمیایی نشود در برابر حرارت مقاوم باشد و در رنگ آن تغییری ایجاد نشود.

صادرات چنگال يكبار مصرف به کشورهای مجاور

صادرات چنگال يكبار مصرف به کشورهای مجاور

به دلیل استقبال خوب مردم از ظروف یکبار مصرف به خصوص ظروفی مانند چنگال؛ تولید کنندگان، این محصولات را در کیفیت‌ها و در رنگ‌های متنوع تولید و روانه‌ی بازار کرده‌اند. کیفیت و مرغوبیت بالای محصولات یکبار مصرف ایرانی سبب صادرات این محصولات به کشورهای همسایه‌ شده است. در سال‌های اخیر این محصولات به صورت عمده به کشورهایی مانند عراق، ترکیه، کشورهای حوزه‌ی خلیج فارس و … صادر می‌شود.

مجموعه و سایت ما نیز در فروش انواع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و ظروف آشپزخانه پلاستیکی فعالیت دارد و خریداران عزیز می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری این محصولات را سفارش دهند و برای کسب اطلاع از قیمت و کیفیت محصول با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایند و با اطمینان کامل محصول مورد نظر را به صورت عمده و جزیی خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.