خرید سطل زباله پلاستیکی پدالی در ظرفیت های مختلف با بهترین قیمت در بازار

امروزه سطل زباله یکی از وسایل ضروری می باشد که در تمامی اماکن مورد نیاز است، این وسیله یا پلاستیکی است یا فلزی، که هر دو نوع آن ها دارای پدال می باشد. این سطل زباله ها با ظرفیت های متفاوت در بازار با قیمت های کاملا متفاوت عرضه می شوند. سطل زباله پلاستیکی دارای وزنی سبک می باشد و در رنگ های کاملا متفاوت تولید می شود.خرید سطل زباله پلاستیکی پدالی در ظرفیت های مختلف با بهترین قیمت در بازار

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سطل زباله پلاستیکی پدالی

سطل زباله پلاستیکی پدالی همان طور که اشاره نمودیم این وسیله یکی از تجهیزات مهم و اصلی هر مکانی می باشد که نیاز به آن احساس می شود، نوع پلاستیکی و نوع فلزی این سطل ها دارای استحکام های اختصاصی به خود می باشند یعنی طبق ظرفیتی که دارند دارای استحکام نیز می باشند. از سطل زباله پلاستیکی بیشتر در خانه ها و مکان های عمومی مثل بیمارستان، اداره ها، مدارس و… استفاده می کنند. ولی از نوع دیگر که فلزی است بیشتر در خیابان ها و کوچه ها نصب می کنند، این سطل زباله ها دارای نقش بسیار مهمی در تمیزی سطح شهر یا روستا می باشند.

سطل زباله پلاستیکی در سایز های مختلفی تولید می شود، این وسیله پس از تولید در رنگ های روشن و تیره در بازار ارائه می گردد. مواد به کار رفته در تولید سطل زباله های پلاستیکی پلیمری می باشند. این سطل ها در مدل های کاملا متفاوت تولید می گردند. قیمت این سطل ها باتوجه به کیفیت و ظرفیتی که دارند بایک دیگر متفاوت می باشند. سطل زباله پلاستیکی پدال دار دارای ظرفیت های کاملا مشخصی هستند و با فشار دادن قسمت پدال با پا به راحتی درب آن ها باز می شود و نیازی نیست که برای باز کردن درب آن هم به خود و هم به پدال فشار آورد. این سطل ها در نوع بدون پدال نیز وجود دارند ولی باتوجه به اینکه نوع پدال دار پیشرفته تر است اکثرا این نوع سطل را خریداری می کنند.

وجود پدال در این سطل ها نشان از رعایت بهداشت است یعنی در زمان باز کردن فقط کافی است بدون دخالت دست با پا اندکی به پدال این سطل فشار آورده شود تا به راحتی درب آن باز شود، بیشترین استفاده از سطل زباله های پلاستیکی پدال دار با ظرفیت بالا در مراکز عمومی مثل بیمارستان، بهداشت، مدرسه، انواع اداره جات و… می باشد چراکه در این امکان میزان آلودگی بیشتر از اماکن دیگر مانند خانه می باشد. برای خرید این سطل ها می توانید به پلاسکو های مستقر در سطح شهر خود مراجعه کنید و سطل مورد نیاز را به راحتی خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.